असफलगौतम

दुनियालेपोखरालाईसाहित्यकोराजधानीभनिरहेकोबेलासमययस्तोबनेकोअर्थशास्त्रकोविद्यार्थीछदैंदुर्गाबहादुरशाहबाबालेलेख्नसुरुगरेकोकतिकालथन्काइएकाथुङ्गाहरुपछिसमयलेकोरिएकारेखाहरुनेपालीसाहित्यकोनिम्तिनितान्तनयाँकुराबनेरप्रकाशितभयोआजत्यसैकोसमागममाहोमिएरयहाँकोसाहित्यइतिहासमा 



दस्ताबेजबन् कि्रयाशी पाइलाहरुल बाबालाईडोर्याईरहेकोदेख्नपाईन्छगीतकार  गायकतथाकविसमग्रमा भन्दाएककि्रयाशीलस्रर्जकदुर्गाबहादुरशाह२०१७सालश्रावण१५गतेपिताचित्रबहादुरशाहमातातुलकुमारीशाहकोकोखबाटठूलाडिहीगाविसकोवडामाजन्मनुभएकोहोराजनीतिशास्त्रमास्नातकोत्तरतहपासगरेकाबाबाहालैकादिनमाआएकोआफ्नोसिर्जनामापनिसोतहपासगर्नकालागिकलमदौडाईरहेकोदेख्नपाईन्छ
२०६३सालमासमयलेकोरेकारेखाहरुन्ाामकोखिचडीपकाएरबाहिरनिस्केकाबाबाआजसाहित्यसिर्जनाकामात्रनभएरसबैकाबाबाबनेकोअनुमानगरेकाछन्फुटकररुपमाप्रकाशनमाआएकातथालेखिएका१४निबन्धदुईइतिहाससँगसम्बन्धितबिजयपूरिसंचाईप्रणालीकोऐतिहासिकपृष्ठभूमीमेरोपुख्र्यौलीनुवाकोटजस्ताऐतिहासिकविषयवस्तुलाईजानकारीगराउनकासाथैमन्दिरनेपालमाभगवानजापानमानियात्रागीतसंग्रहकातिमीलेविश्वासजित्यौहाम्रोमायापिरतीभोभोअबपुग्योमलाईमायाकिखानीगौरवलाग्छहेमेरीआमाजस्तापाँचगीतकविताधर्मदर्शनकथाआर्थिकलेखअन्तवार्ताविभिन्नअंग्रेजीनिबन्धविविधलेखहरुलाईखिचडीबनाएकोदेख्दासबैलाईकेगरेकोहोलाभन्नेलागेकोथियोआजकेगरेकोरहेछभन्नेकुरासबैकुरासमयलेबताएकोकसैलॆबताउँनैपर्दैन
आत्मसाच्चीराखेरभन्नेहोभनेसमयलेकोरेकारेखाहरुब्ााबाकोएउटाअनुभवकोसंगालोहोभन्दादुईमतनरहलाहामीलेबोलिरहेकाभोगिरहेकानेपालीजनजीवनकाकथावस्तुहरुलेसामयिकताकासयकडौंओझेलमापरेरवाअस्तित्वहिनभएरहराएरजानेवस्तुहरुबोकिरहेकाहुन्छन्जुनवस्तुहरुमाथिसाहित्यकोजलपनलगाएत्योपुरानोखल्लोहुनेमात्रहैननिमिट्यान्नैभएरजान्छअलिअलिभएरआफैंमरीत्योनेपालीसाहित्यमाथिनैभारपार्नजान्छत्यहीरुपहोबाबाकोपहिलोकृतियदिआफ्नादैनिकीकादस्तावेजहरुयसरीबाहिरआउदैनथेभनेतिनीहरुलाईजीवनदानअक्षयत्वग्रन्थकारलेकतिसम्मदिनसक्छन्तिनैशब्दहरुब्ााबाकासमयकारेखाहरुमाआएमरेरगएनन्हराएनन्अबतिनिरन्तरतगिरहन्छन्बाच्छन्नयाँशिराबाटसामान्यरुपमाभन्दासाहित्यकोरुपत्यहीहोकिनकिएकाग्रताकोसमयमाकोरीएकानिबन्धहरुश्रमकोबिक्रीगर्नेथलोकोओहोरदोहोरलेजन्माएकानेपालीनोटहरुटकमरीकोविकासक्रमशिर्षककाविषयवस्तुसमावेशगर्नुदैनिकीलेजन्माएकोमीठोसम्झनासाथैआफ्नोश्रमकोबिक्रीगर्नेमाध्यमविशेषकोउपलब्धीहोअर्कोकुराभनेकोऐतिहासिकताकोदस्तावेजपनिभ्ागवानसम्झेरआफ्नाविचारव्यक्तगर्नुआस्थाहोमहिलाकोयोगदानमहिलाप्रतिपुरुषकोजिम्मेवारीकेभन्नेशिषर्कमैकलमचल्नुमहिलामुक्तीकोज्वलन्तउदाहरणपनिपाइलटरविआखिरतिमीकहाँभन्नेविषयकोउठानगर्नुएउटाअसलमित्रताकोसुमधुरसम्बन्धलाईमानसपटलमाघुमाईरहनेप्रयासहोत्यतीमात्रनभएरआफ्नोदार्शर्िनकमतराख्नुभौगोलीकऐतिहासीकदस्तावेजकोचर्चाराष्ट्रप्रेमजस्त्ााभावव्यक्तहुनुउहाँकोप्रवृत्तिकोरुपमालिनसकिन्छसमयलेअर्कोरेखाकोर्ननपाउँदैबाबालेविम्बखिचीसकेकोबेलामागौरवलाग्छहेमेरीआमासर्वोत्कृष्टसामाजिकतथासन्देशमुलकगीतकोपगरीगुथ्नेअवसरआफ्नोकाधमाआइपुग्योसाच्चैत्यसैकोरेखासँगसिर्जनाकोकेहीसमयबित्ननपाइउँदैबाबाकोदुईहरफकवितासंग्रहपनिआमपाठकहरुलेगहनविश्लेषणगरेरएउटागीतकारलेखकबाटअर्कोपगरीपहिर्याएकाछन्कविदुर्गाबहादुरशाहत्यसैकोउपजएकस्रजकभनेरमाथिभनिएकोशब्दकोसहीसदुपयोगभएकोहोजस्तोलाग्छनै
आजकोदिनबाटशुरुगरेरआफ्नोशरीरसँगपुगेरकलमलाईअन्त्यगराउँदाविभिन्न५३थुङ्गाफूलहरुफुलेरत्योबगैचालाईसुमधुरबनाएकोदेख्नपाईन्छसबैकाआखास्वतन्त्रछन्जसलेजसलाईराम्रोदेखेपनियहाँबिस्रनैनसक्नेपक्षकोरुपमाआफूलाईउभ्याएकाभनेकामातातीर्थऔंसीआफ्नीआमाप्रतिकोसद्भावसहीददेशजनताराष्ट्रकोहितकोलागिप्राणकोआहुतीदिनेवलिदानीव्यक्तिकोसम्मानगाँउलेहुँआफ्नोविगतलाईसम्झेरवर्तमानकोक्षणलाईअतिराजीतबनाउनुकोसट्टाविगतकोसम्झनामात्यसअवस्थाकोकल्पनामाआफूलाईसर्मपितगर्नुसाहित्यकारहरुमामेरोसलामकलममसीसँगजिन्दगीकोकसीलगाउनेस्रष्टाप्रतिकोसच्चासम्मानप्रकृतिलाईजोगाउँबाच्नेसपनासाँच्नेहाँस्नेभनेकोयहीहोयसकोपनिख्यालगरौंहैभनेरसचेतगराउँनुबोलीआखिरमान्छेकेहोत्यसकोबोलीलेकस्तोप्रभावपार्छकस्तोसंयमताअपनाउनुपर्छउचीतठाउँमाउचीतबोलीकोसदुपयोगभयोकिभएनभनेरसबैलाईसजगबनाएकादेख्नपाईन्छकेमान्छेभनेकोयस्तैहोमान्छेमनेरसमाजलेउसकोपरिभाषादिईसकेकोअवस्थामात्यहीहोउसलेपाएकोत्योजुनीकोउचीतसंयोजनसम्मानजस्तासवाललाईउठाउनुमानसिकताआखिरदुनियाएउटारंगमाचहोयहाँअनेकनतृकनर्तकीहरुलेनाँचदेखाउछन्त्यसलाईदेख्नेआखासोच्नेमानसिकतालेकसरीलिन्छजस्ताअत्यन्तओजपूर्णथुङ्गाफूलाएरसबैलाईआफ्नोदायित्वकेहोभनेरझस्काएकोदेख्नपाईन्छआजत्यसैकोमालीबनेरपाइलाओहोरदोहोरगरिरहदापछिल्लोसमयमाबाबालेगुरुकुलमा७२मिनेटआफ्नोमधुरवाणीलेत्यस्तैवगैचाकावरिपरीअत्यन्तमायासद्भावसमपर्णकासाथआफूलाईअहोरात्रखटाउनेकरिबएकसयपचासभमराहरुलाईआफ्नोसुगन्धलेलठ्ठयाएरनिस्केकोदेख्नपाईन्छअतिओजपूर्णज्ञानमुलकसन्देशमुलकयर्थाथपरकछन्उहाँकाकविताहरुविकृतिविसङ्गतीप्रतिकाविरोधमाआक्रोशओकल्छन्तीथुङ्गाहरुकोमलपरिमार्जीतशब्दचयनगरेरसबैलाईसहजताकोवातावरणसिर्जनागर्छन्साच्चैसाहित्यभनेकोफूलहोत्यससँगसम्बधराख्नेहरेकविषयबस्तुभनेकासिर्जनाहुनत्यसकोभावबुझेरआत्मसाथगर्नेभवराभनेकामालीहुनआजत्यसैकोरुपमादेख्नसकिन्छबाबालाई
हामीसामान्यबोलचालकोभाषामाकुनैपनिवस्तुकोसेवनपश्चातत्यसकोस्वादखोज्छौंयहाँपनिजरुरखोजिन्छयसकोस्वादभनेरतत्वलाईभन्छौजसरीरोमान्टिसिज्मभित्रअनेकतत्वहरुहुन्छन्जसभित्रकलाशैलीएकसिक्काकादुईपाटाबनेकाहुन्छन्कहीपनियहाँपनित्यसकोसंयोजनकोआभाषनभएकोहैनत्यससँगजोडिएरआउनेगरेकादूरत्वकाभावहरुभनेकोआखिरप्राणहोप्राणविनाबाँचेकोइतिहासकहीहोलायहाँयोजीवनभन्दादूरजहाँकोपरिवेशभिन्नैहोलायोसुखदुःखकोयथार्थताभन्दादूरजहाँअर्कैसम्भाव्यताहोलाउहीनेपालकोमान्छेकताहोकताकोभगवानजस्तोयहाँज्ञानक्लिष्टतादेखीपररहस्यलाईसमर्पणसरलताकोकसीलगाउँदासुखीलेदुःखमाआनन्ददेख्नुटाढाकोअपरिचितआर्कषणहुनुएउटाव्यक्तिलेएक्लैगरेकोप्रयासबाटसमाजप्रतिकोचिन्तनधर्मकर्मकाकुराजातियताकोपहिचानसुधारस्त्रीपरित्राणदेखिलिएरसुदूरप्रेममयभावबाटसबैलाईशिक्षादानगर्नसम्मकलमअघिसर्छयसरीहेर्दासौन्दर्यचेतकोलेखनीकोप्रखरताकोअर्कोदिगोतत्वत्यहीहोकलापक्षयस्तैयस्तैबग्रेल्तीमिठासकापेडाहरुलेउहाँलाईपि्रयतमशैलीकारबनाएकोकलाकोआदर्शपर्फेक्सन्तिरभावभाषाकासाराप्रयासहरुलहसिएकाछन्कताकतिलिएरहिडेकोआभाषमिलेपनिसोचेजस्तोनभएकोभन्नेमादुईमतराख्नसकिन्छनैसाँच्चैलेखकियकोउद्देश्यजबचरमरुपमापुग्छत्यहाँकलाकोसृष्टिअत्यन्तआवश्यकहुन्छआखिरजतिमीठोतरकारीपाकोस्नुनबिनाकोअर्थनरहेजस्तोत्यस्तैहोकलायहाँसाहित्यकोनाममासिर्जनाकाविषयबनाएरकलाबिनाहुनेकेहीपछिछैनआखिरबगैचाकासयौंथुङ्गाफूलटिपेरपनित्यहाँसहीरुपमाउन्नसकिदैनभनेमालाकोसपनाविपनाबन्नसक्दैनत्यसमाध्यानसबैकोसमयमैजानुपर्नेहुन्छयहाँपनिलाग्छकेहीध्यानपुगेपनिजतिपुग्नुपर्नेथियोत्योनहुनसक्छकिनकिहेर्नेपाठककाआँखालेअझराम्रोदेख्नचाहन्छब्ाातचितकोजस्तोप्रयोगमालेखनिलाईअगाडिबढाउनुचरित्रकोउद्घाटनपरिचयनमाविचारविस्थापनगरिनुअत्यन्तराम्रोपक्षहोयहाँकुकुरहरुशब्दकोप्रयोगत्यसकोचरित्रउद्घाटनविचारसम्मपुगेरअन्त्यहुदाँत्यसपक्षलाईकतैबाटपनिचुकेकोभन्नमिल्दैनज्ञानीमुर्खअपढसबकासबलाईहुनेगरीविशुद्धसरलजस्तोलाग्नेभाषाशैलिकोप्रयोगमात्रहैनआफ्नोक्षमतालेभ्याएकोसाहित्यिकबनाउनखोजेकोपाईन्छयसकोअर्थयोहैनकियहाँप्रयोगगरिएकोसाहित्यिकभाषालेसाहित्यलाईघातगरेकोजहाँजुनशब्दपोखिन्छन्तिसबैसहीहुदैनन्तरजबत्यसकोसहीसंयोजनहुन्छत्यहाँएउटाउज्यालोसुन्दरताजन्मन्छयहाँपनिजन्मेकोफरकमात्राकोहोथोरैधेरैशैलीभनेकोस्वयमलेखनीहोसबैउसैकोहातमाउदाहरणलिनेहोभनेपनित्यसलेसत्यलाईदोहोर्याएकाछन्हामीबालकृष्णसमलाईहेर्यौंभनेशान्तवीरतालेएकसौम्यव्यक्तित्वकोपरिचयदिन्छलक्ष्मीप्रसाददेवकोटालाईलियौंभनेअशान्तउम्लिरहेकोएउटाउद्धिग्नवेदनाबज्छत्योशैलीनेपालीसमाजयुगलेयहाँलाईभन्दापनिउहाँलेदिएकोहोहाम्रोबेलालाईउहाँकोविशिष्टप्रतिभाव्यक्तित्वलेत्यस्तैआजकोहरेकस्रर्जककाशैलीलेपनिनेपालीसाहित्यआकाशकालागिकेहीकेहीदिएकैछन्यहाँपनिसहजतासरलतादिएकोदेख्नपाईन्छ
उमेरकोपाकोभएपनिसाहित्यकालागिगरिएकोप्रचेष्टाकाहिसाबलेभन्दालेखककविकलाकारगायकसमग्रमाभन्दाएकस्रर्जकत्यतीपुरानोहोईनफेरीयोपंक्तिकारआफूलाईअब्ब्लठानेकोपनिहोईनतरपनिसामान्यपाठककोआँखालेजतिदेख्छत्योदेख्नेआँखालेगरकोन्यायहोयहाँदेख्नेआँखाहुन्छतरदेखाउनेचाप्लुसीचाकडीहुन्छत्यसकारणसत्यकुराबाहिरआउँदैनयोतितोसत्यहोआखिरतितोनैहोस्त्यसमायोपंक्तिकारलाईआपत्तिछैनविस्वासएउटैकुरामाभोलित्यसकोफलमीठोहुन्छबाबालेनेपालीजनसाधारणकामनमामाझमारहेकागाथाहरुलाईबिस्तारबिस्तारबाहिरल्याउनुभएकोअझबढीप्रष्टयाउनेप्रयत्नगर्नेलक्ष्यबोकेरचलेकोकलमकोमसीलेताकेकोनिशानामालागेकोनैतरजीवनकोगम्भीरघनिष्टज्ञानत्यहाँछैनजसकोअभावमाकस्तैसफलकृतिपनिमहानकृतिबन्नसक्दैनकोहीपाठकलेस्वादलिएरअध्ययनगर्लानकोहीदिक्कमान्दैपढ्लानकोहीपढ्दैपढ्दैनन्तरनेपालीसाहित्यआकाशमाजतिलेयसलाईपस्नकेछन्त्यसलाईधेरैअध्ययनगरिनेबाबाकोसफलताभनेकोयहीहोजबहामीसँगउहाँकोयोएउटाशैलीलेखनीकोअभावथियोउहाँलेदिनुभएकोअबहामीलेत्यहाँबाटकतिलिनसक्छौभन्नेकुराहोटेक्निकथरीथरीहुन्छन्अचेलसबैलेनयाँनयाँशैलीअपनाउछन्यहाँसाहित्यमानयाँउपद्रोगर्नखोज्नेहामीलाईयहाँअध्ययनकाठाउँहरुछन्भाषाकोकुशलप्रयोगमोहकताकाव्यात्मकताघटनावलकथालाईलिएरहिडेकोलेखनीकार्यमोटामोटीमामिलाईएकोरखाईलेतिनीहरुलाईउच्चतहमाराख्नेउद्देश्यदेखाएकोबाबाकासिर्जनाहरुतीभित्रकाभाषायस्तैकविताहरुलेबाँच्नेछन्पछिसम्मकालेखकहरुलेकेहीकेहीपाईरहनेछन्एउटैमनदुखेकोकुरायदिपुर्नजन्महुन्छभनेभनेरपुकारगर्दाजन्मभूमिकोअपहेलानाहोकिजस्तोपनिलाग्छबहुआयामिकव्यक्तिकोरुपमाआफूलाईउभ्याएरसाहित्यसिर्जनासँगसँगैसामाजिकहितकाविषयवस्तुलाईपनिठूलोमहत्वकासाथस्थानदिनेबाबाविभिन्नसंघसंस्थाहरुमासमयसमयमाआफ्नोतहरतप्काबाटसक्दोसहयोगसुझावपरामर्शदिदैआएकोदेख्नपाईन्छत्यसकारणजसरीउहाँकासिर्जनामाएउटाखिचडीकोस्वादचाख्नपाईन्छव्यक्तित्वमापनित्योदेख्नपाईन्छजसरीआजत्योबहुरंगीभनेरबहुउपयोगीपुस्तकबनेकाछन्त्यस्तैबाबाकोजिन्दगीपनियोएउटादेख्नेआँखाकोठम्याईहोप्रतिभाकोलक्षणयहीहोकिउसलेयुगदेखिलिनुभन्दाबढ्तायुगलाईदिएरजानुहोयहाँपनिपछिल्लोसमयसम्मआईपुग्दाउहाँकोविचारमाकलममाअत्यन्तपरिस्कारसँगैत्योरुपदेख्नपाईन्छजिन्दगीकाउकालीओरालीगल्छेंडाकहालीलाग्दाघुम्तीहरुलाईपारगर्दैरंगमाचमाआफूलाईउभ्याएरनयाँस्वादचखाएकोदेख्नपाईन्छप्रगतिपथमालम्केकापाईलाहरुबिनारोकावटसफलताकोशिखरचढ्दैजाउँनभन्नेसतत्शुभकामनाकाअस्तु
बकजबाबघिज्ञडघछ२थबजयय।अयुलेखकसङ्घर्षमाकलमसाहित्यसमाजपोखराकाअध्यक्षहुन

ashafal31835@yahoo.com
Please follow and like us:
error1
fb-share-icon20
Tweet 20
fb-share-icon20

Leave a Reply:

Your email address will not be published. Required fields are marked *